Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pierścionek zaręczynowy-projekt/cena
#1
Witam. Mam pewne pytanie.. Otóż nigdy nie kupowałem żadnej biżuterii więc dla mnie będzie to nowość, chodzi o pierścionek zaręczynowy. Wiem co lubi/ w czym gustuje moja luba.. Mojej dziewczynie wymarzył się pierścionek chyba dosyć nietypowy, nie jakiś gładki, prosty, tyko jakby jakiś pleciony a'la pnącza coś w ten deseń z różowego złota z malutkimi brylancikami i morganitem o barwie jakby to opisać ni to róż i ni pomarańcz, dziewczyna mówi że to barwa jakby herbaciana. I tu moje pytanie:
1. Czy morganit to dobry wybór na pierścionek zaręczynowy. Pierwszy raz słyszałem o takowym kamieniu i nawet nie wiem, czy ma jakąś szczególną wartość itd. Nie ukrywam, nie mam bóg wie jak dużych zasobów pieniężnych, jestem studentem i trapi mnie myśl czy będzie mnie stać na takowy pierścionek. Czy za kwotę 2500-3000zł dostałbym taki pierścionek.
2. Czy każdy jubiler wykonały pierścionek wedle mojego rysunku/ projektu i czy jest za to pobierana jakaś większa opłata
Odpowiedz
#2
Wysłałem ci kolego wiadomość na pw. Zawsze jest pobierana zaliczka/zadatek na koszty materiału aczkolwiek nie każdy jej będzie wymagał ale to rzadkość. Jeśli jesteś zdecydowany to pisz na pw. Pozdrawiam
Odpowiedz
#3
zielony beryl to szmaragd - najrzadsza i najdroższa odmiana tego minerału - dobrej jakości naturalny jest bardzo drogi 
niebieski beryl to akwamaryn - nie jest rzadki = tani
różowy beryl to morganit - nie jest rzadki = tani
oczywiście mówie ogólnie  
Odpowiedz
#4
Co do szmaragdu trza dodać że kruchy jak diabli ; p pozdrawiam
Odpowiedz
#5
Fabio nie wszystko takie proste
1. --=Czy ....wybór na pierścionek zaręczynowy =--- no nie wiem, klasyka to cos mniejszego (ja bym poleciłby mossanite b.ładna "imitacja" diamentu.  Morganit jak i każdy inny kolorowy kamyk ma estetyczną cenność przy nieco większym wymiarze czyli ...