Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
polerowanie mosiądzu
#1
Cześć, czy ktoś ma doświadczenie z polerowaniem mosiądzu i mógłby mi podpowiedzieć jak podejść do tematu? Próbowałem przygotować powierzchnię papierami ściernymi z wodą (od 320,600,1000...3000) później filc z zielona pastą z Luxora (obróbka wstępna), następnie tarcza bawełniana z pasta żółta Luxora (polerowanie końcowe) a finalnie do polerki bębnowej ze specjalnym płynem do mosiądzu i nadal zostają rysy i brzydkie mazy... mosiądz, którego używam to M63 Z4 (półtwardy) według informacji w internecie ten powinien polerować się najlepiej ze wszystkich rodzajów... 
Czy ktoś ma jeszcze jakiś pomysł czego mógłbym spróbować? Dzięki!
Odpowiedz
#2
(09-01-2020, 04:53 PM)tzwincognito napisał(a): Cześć, czy ktoś ma doświadczenie z polerowaniem mosiądzu i mógłby mi podpowiedzieć jak podejść do tematu? Próbowałem przygotować powierzchnię papierami ściernymi z wodą (od 320,600,1000...3000) później filc z zielona pastą z Luxora (obróbka wstępna), następnie tarcza bawełniana z pasta żółta Luxora (polerowanie końcowe) a finalnie do polerki bębnowej ze specjalnym płynem do mosiądzu i nadal zostają rysy i brzydkie mazy... mosiądz, którego używam to M63 Z4 (półtwardy) według informacji w internecie ten powinien polerować się najlepiej ze wszystkich rodzajów... 
Czy ktoś ma jeszcze jakiś pomysł czego mógłbym spróbować? Dzięki!

Pokarz detal jaki masz do polerowania jakieś foto i o co chodzi , po baranku może tylko umyj i będzie git przy hydraulice .
Odpowiedz
#3
[attachment=6219 napisał(a):kolorowy pid='33905' dateline='1598981699']
(09-01-2020, 04:53 PM)tzwincognito napisał(a): Cześć, czy ktoś ma doświadczenie z polerowaniem mosiądzu i mógłby mi podpowiedzieć jak podejść do tematu? Próbowałem przygotować powierzchnię papierami ściernymi z wodą (od 320,600,1000...3000) później filc z zielona pastą z Luxora (obróbka wstępna), następnie tarcza bawełniana z pasta żółta Luxora (polerowanie końcowe) a finalnie do polerki bębnowej ze specjalnym płynem do mosiądzu i nadal zostają rysy i brzydkie mazy... mosiądz, którego używam to M63 Z4 (półtwardy) według informacji w internecie ten powinien polerować się najlepiej ze wszystkich rodzajów... 
Czy ktoś ma jeszcze jakiś pomysł czego mógłbym spróbować? Dzięki!

Pokarz detal jaki masz do polerowania jakieś foto i o co chodzi , po baranku może tylko umyj i będzie git przy hydraulice .

Chodzi o wypolerowanie blaszki 13 x 4,5 cm. Masz doświadczenie z mosiądzem? Mógłbym prosić o dokładny zestaw produktów jakich używasz? Cieżko uchwycić te rysy ale są na całej powierzchni.


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz
#4
Wielkość rys (jeśli zdjęcie nie oszukuje) wskazuje na niedoczyszczenie na etapie papieru ściernego. U mnie zazwyczaj wystarczal papier ścierny i zelona pasta na filcu, tylko z umiarkowanym dociskiem. Dawno to było więc reszta szczegółów już mi uciekła z pamięci.
Odpowiedz
#5
Zastanawiam się po co bęben jak jedziesz papierem do 3000 i polerujesz na szmacie. Ręczne polerowanie na szmacie z odpowiednią pastą dale lustro, a bęben tylko niszczy przedmioty. Weź dwa mosiężne przedmioty i trzyj o siebie używając płynu z bębna. Sam zobaczysz jakie rysy robisz na nich.
Świat jest pełen nieograniczonej wiedzy. Naszym zadaniem jest jej zdobywanie i dzielenie się z innymi  http://www.krissart.pl/
Odpowiedz
#6
Wydaje mi się że w bębnie czy na "szmacie" skądś się pojawiają jakieś "zanieczyszczenia" które rysują przedmiot? To dobrze że dążysz do ideału. Nie wiem,ale mi się nie zdarzyło takie coś na takiej powierzchni.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości