Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gumy silikonowe
#1
Witam wszystkich Mam dość duży problem z wykonywaniem gum. Używam gumy castlado VLT matkami sa wydruki z drukarki nie rozwalają się przy użyciu wulkanizatora.
Ogólnie to wycinane gumy wyglądają dość dobrze ale jak już wlewam wosk woskownikiem do model jest albo nie dolany albo dziurawy bardzo mało razy udaje mi się odlać dobrze gdzie dobrze i tak wymaga jakiś poprawek.
Proszę o pomoc co powinienem poprawić? Nie wiem czy trzeba robić jakieś korytarzyki dla powietrza??Przesyłam zdjęcie mojej gumy oraz woskownika. Może jest jakiś książkowy przykład jak to robić a ja cały czas metoda błędów... No ale nie widać zbytnio poprawy tak więc mądrzejsi koledzy proszę o wsparcie


   


   
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Gumy silikonowe - przez Mat89 - 02-25-2022, 02:16 PM
RE: Gumy silikonowe - przez Mat89 - 02-25-2022, 02:25 PM
RE: Gumy silikonowe - przez cactoos - 02-27-2022, 02:55 AM
RE: Gumy silikonowe - przez Mat89 - 07-15-2022, 03:49 PM
RE: Gumy silikonowe - przez Mat89 - 07-15-2022, 03:50 PM
RE: Gumy silikonowe - przez cactoos - 07-29-2022, 01:46 PM

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości