Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Odlewnia złoto
#11
Lechu - jakis czas tego facet udzielał sie tu na forum - ostatnio jakos ucichło . firma http://www.project-model.com/ głownie frezują w wosku ale podobno w metalu tez. Popytaj - mysle ze sa w stanie zrobic Ci koperte - tylko kwestia ceny
#12
(09-27-2015, 11:03 AM)ElizaVav8 napisał(a): Marku odlejesz mi srebrną koperte na konkurs ??


Leszek ( ten od Emalii nie podrób )

Witam .

....jeżeli aktualne to służę pomocą...
adres str.IT
http://www.elektrocast.dbv.pl
tel:514-242-856
Pozdrawiam serdecznie
Marek Ślazyk
Libertów-Kraków
#13
(09-28-2015, 12:48 PM)marco napisał(a):
(09-27-2015, 11:03 AM)ElizaVav8 napisał(a): Marku odlejesz mi srebrną koperte na konkurs ??


Leszek ( ten od Emalii nie podrób )

Witam .

....jeżeli aktualne to służę pomocą...
adres str.IT
http://www.elektrocast.dbv.pl
tel:514-242-856
Pozdrawiam serdecznie
Marek Ślazyk
Libertów-Kraków


Marco przepraszam dopiero dzisiaj zobaczyłem Twój post.
Jak myślisz kopertę ze srebra można odlać czy masz jakąś inną koncepcję na stop ? Jestem otwarty na propozycje.


Kolego Iza znam Marka i jak napisał takie słowa to musiał być wkurzony. Posypał bym głowę popiołem napisał do Marka na PW może to podnieść jakość Pana zakładu. Czasami się wydaje że wszystko jest ok. a klienci znikają.

(...Edytowane i usunięte fragmenty przez Admina...)

Iza emaliujesz coś czy tylko robisz odlewy ?


ps. polskiemu napisałem z małej bo takie są sady za czasów po.
.
Pozdrawiam Leszek :-)
#14
Leszek jako firma mam ok 600 klientów z całej Polski i wierz mi nikt nie znika a wręcz przybywa i można to sprawdzić , nie chodzi o to że klient napisał złą opinię ( z resztą pierwszy raz w historii zakładu ) a o formę i ubliżanie moim pracownikom .

ps jesteśmy tylko i wyłącznie firmą która wykonuje usługi odlewnicze ,nie zajmujemy się emaliowaniem
pozdrawiam
#15
Leszek opinia i moja odp dotyczy postu mnap89 nie Marco Uśmiech chyba że to ta sama osoba Uśmiech
#16
Idealnie, uwielbiam takie sytuacje. Specjalnie sie zarejestrowales na forum poniewaz ktos osmielil sie skrytykowac jakosc uslug twojej firmy Uśmiech

Super super - podyskutujmy! 

(..Edytowane przez Admina..)

Nie watpie ze potraficie tam odlac ladne rzeczy. Domyslam sie ze masz tam naprawde fajne maszyny ktorymi mozna zdialac cuda. No ale .. liczy sie ilosc. Odlewacie to co zyczy sobie klient. nie interesuje was co pozniej z tym odlewem sie dzieje. czy trzeba go duzo pilowac.

No ale jak sam stwierdziles "jestescie tylko firma ktora wykonuje uslugi odlewnicze" .

(...Edytowane przez Admina...)
#17
no cóż nie jesteśmy jedyni w Polsce i nie ma musu korzystania z usług naszej firmy tym bardziej jeśli jest się niezadowolonym Uśmiech tego kompletnie nie rozumiem
jeśli ja jestem niezadowolony z czyiś usług -szukam innej firmy

tekst że za myślenie nikt nam nie płaci też jest słaby - gdybym nie myślał ,nie prowadziłbym z powodzeniem firmy 20 lat

i tak zarejestrowałem się specjalnie bo wkurzyło mnie obrażenie moich pracowników , nic innego bo jeśli zła opinia jest zasadna to nie mam o to pretensji

pozdrawiam
#18
Alez oczywiscie ze nie jestescie jedyni.

Ot bylo pytanie o odlewnie, kilka osob zadowolonych a ja i mowie o tym otwarcie.

Ahh... 20 lat firma prowadzona z powodzeniem.

(...Edytowane przez Admina ...)

Tak czy inaczej - osobiscie nie polecam
Ale pozdrawiam i dalszych sukcesow, zadowolenia i powodzenia Puść oczko
#19
nie chodzi o moje zadowolenie tylko klientów a tych nam nie brakuje, starzy nie rezygnują i dodatkowo pojawiają się nowi a to znaczy że odlewy są wysokiej jakości ( bez opcji premium) gdyby faktycznie tylko kilku było zadowolonych firma już by nie istniała przy tak dużej konkurencji :-)

ale bardzo chętnie ( bez złośliwości ) dowiem się kto jest lepszy od nas

i dziękuję za powodzenie
#20
Greg dziękuję i polecamy się


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości